Infolinia
sprzedażowa

+48 22 561 71 81

Centrum
obsługi kierowców

+48 71 3 777 555

Carefleet
Assistance 24h

+48 22 543 66 66

Autoryzacje napraw
w warsztatach

+48 71 3 750 750

Carefleet Assistance

Usługa Carefleet Assistance przysługuje użytkownikowi pojazdu w sytuacji, gdy dalsze poruszanie się samochodem nie jest możliwe.

ZAKRES OBSŁUGI CAREFLEET ASSISTANCE

  • naprawa pojazdu na miejscu wystąpienia zdarzenia,

  • holowanie do najbliższego serwisu,

  • opieka dla kierowcy i pasażerów (pomoc w zorganizowaniu dalszej podróży lub zapewnienie noclegu),

  • samochód zastępczy - zgodnie z warunkami wykupionego pakietu Assistance.

ZDARZENIA OBJĘTE CAREFLEET ASSISTANCE

  • awaria, wypadek,

  • rozładowany akumulator,

  • uszkodzenie ogumienia,

  • kradzież pojazdu.

W przypadku, gdy samochód jest unieruchomiony i wymaga holowania, należy zadzwonić pod numer telefonu: 

Carefleet Assistance +48 22 543 66 66 czynny 24h/dobę. 

Nie należy korzystać z żadnej innej pomocy drogowej przed wykonaniem telefonu do Carefleet Assistance.

ZASADY UŻYWANIA SAMOCHODU ZASTĘPCZEGO

  • samochód zastępczy przysługuje Państwu w przypadku awarii lub szkody, której naprawa przekracza czas 12h (jeżeli pojazd musi pozostać w serwisie do dnia następnego). Nie obejmuje to sytuacji, w której samochód znajduje się w serwisie w ramach rutynowych czynności serwisowych (planowane przeglądy, naprawy eksploatacyjne),

  • czas użyczenia samochodu zastępczego uzależniony jest od zapisów umowy zawartej z Carefleet S.A., jednak nie dłużej niż do momentu zakończenia naprawy,

  • miejsce zwrotu pojazdu zastępczego ustalają Państwo z Carefleet Assistance (zwykle jest to wypożyczalnia samochodów lub serwis),

  • samochód zastępczy powinien być zwrócony czysty i zatankowany.