Infolinia
sprzedażowa

+48 22 561 71 81

Centrum
obsługi kierowców

+48 71 3 777 555

Carefleet
Assistance 24h

+48 22 543 66 66

Autoryzacje napraw
w warsztatach

+48 71 3 750 750

Działalność społeczna

Długoletnią strategią firmy Carefleet jest zaangażowanie w działania społeczne oraz tworzenie programów edukacyjnych. Wiemy,   że odpowiedzialne przedsiębiorstwo dostrzega potrzeby zarówno na poziomie dostarczania usług najwyższej jakości, jak też wspierania najbardziej potrzebującej części społeczeństwa oraz edukacji.

Od marca 2014 roku Carefleet S.A. podpisała Deklarację Odpowiedzialnego Biznesu CCIFP, w której zobowiązuje się do wdrażania niżej wymienionych punktów Deklaracji, poprzez aktywne działania i realizację konkretnych rozwiązań zgodnych z polityką odpowiedzialnego biznesu. 

  1. Rozwój Kapitału Społecznego

  2. Rozwój Kapitału Ludzkiego

  3. Transparentność zarządzania

  4. Ochrona zasobów naturalnych

  5. Propagowanie dobrych praktyk CSR

 Deklaracja Odpowiedzialnego Biznesu CCIFP pobierz

 

Programy społeczne


Spółka  Carefleet S.A. dołączyła do szerokiej koalicji firm i organizacji, które w ramach realizacji swojej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu z zaangażowaniem wspierają ogólnopolską kampanię „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”.


  • „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” to hasło ogólnopolskiej inicjatywy, której celem jest zwrócenie uwagi na problem pijanych kierowców, braku reakcji na określone ich zachowania oraz społecznego przyzwolenia na jazdę na "podwójnym gazie". Akcja wykorzystuje prosty mechanizm, ukierunkowany na upowszechnienie znaku „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, dotychczas zarezerwowanego dla opakowań i reklam piwa i uczynienie z niego symbolu społecznego manifestu odpowiedzialnych – trzeźwych kierowców.

  • Przekaz akcji adresowany jest do kierowców w całej Polsce poprzez zachęcanie ich do naklejenia znaku „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” na tylnej szybie swojego samochodu.

  • Kampania została zainicjowana w 2014 r. przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. W dystrybucję naklejek włączyło się ponad 50 instytucji i organizacji z całej Polski przyczyniając się tym samym do uczynienia z 1 500 000 kierowców odpowiedzialnych ambasadorów trzeźwej jazdy, którzy w otwarty sposób wyrażają swój sprzeciw wobec prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu. Inicjatywa uzyskała patronat Komendy Głównej Policji oraz Ministerstwa Gospodarki. Wśród partnerów znalazł się także Parlamentarny Zespół ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, instytucje administracji samorządowej, firmy i instytucje reprezentujące branżę motoryzacyjną, paliwową, transportową, organizacje pozarządowe oraz media.

„Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” to hasło ogólnopolskiej inicjatywy, której celem jest zwrócenie uwagi na problem pijanych kierowców, braku reakcji na określone ich zachowania oraz społecznego przyzwolenia na jazdę na "podwójnym gazie". Akcja wykorzystuje prosty mechanizm, ukierunkowany na upowszechnienie znaku „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, dotychczas zarezerwowanego dla opakowań i reklam piwa i uczynienie z niego symbolu społecznego manifestu odpowiedzialnych – trzeźwych kierowców. Przekaz akcji adresowany jest do kierowców w całej Polsce poprzez zachęcanie ich do naklejenia znaku „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” na tylnej szybie swojego samochodu.

Kampania została zainicjowana w 2014 r. przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. W dystrybucję naklejek włączyło się ponad 50 instytucji i organizacji z całej Polski przyczyniając się tym samym do uczynienia z 1 500 000 kierowców odpowiedzialnych ambasadorów trzeźwej jazdy, którzy w otwarty sposób wyrażają swój sprzeciw wobec prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu. Inicjatywa uzyskała patronat Komendy Głównej Policji oraz Ministerstwa Gospodarki. Wśród partnerów znalazł się także Parlamentarny Zespół ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, instytucje administracji samorządowej, firmy i instytucje reprezentujące branżę motoryzacyjną, paliwową, transportową, organizacje pozarządowe oraz media.



Przedsiębiorstwo Carefleet z zaangażowaniem opiekuje się Domem dziecka „Dom nad Stawem” w następujących obszarach:

  • Wsparcie finansowe. Od pięciu lat podopieczni „Domu nad Stawem” mogą liczyć na naszą regularną pomoc finansową. Dotychczas udało nam się wesprzeć prace związane z remontem placówki oraz modernizacją urządzeń. Ponadto zakupiliśmy atrakcyjne meble do dziecięcych pokoi oraz wyposażyliśmy kuchnię w nowoczesny i funkcjonalny sprzęt AGD. Również        w święta pamiętamy o naszych małych podopiecznych, obdarowując ich słodkimi upominkami.

  • Wsparcie wychowawcze. Wiemy, że pomoc finansowa to nie wszystko, dlatego aktywnie chcemy uczestniczyć w życiu „Domu nad Stawem”. Zaangażowaliśmy się w „Projekt Palma”, który mobilizuje dzieci do pilnej nauki, utrzymywania porządku, dobrego zachowania przez cały rok. W nagrodę najpilniejsi wychowankowie wyjeżdżają na dwutygodniową wycieczkę pod palmy. To jednak nie wszystko: po powrocie z wymarzonych wakacji podopieczni „Domu nad Stawem” zapraszają nas na część artystyczną, w ramach której prezentują wrażenia z podróży swojego życia. Jest to wydarzenie,     na które z niecierpliwością czekają nie tylko dzieci, ale także pracownicy naszej firmy.

  • Wspólne projekty. Chcemy, by podopieczni „Domu nad Stawem” również zaangażowali się w życie Carefleet. Co roku rozpisujemy konkurs plastyczny dla wychowanków domu dziecka na stworzenie wyjątkowej kartki świątecznej. Najpiękniejsza praca jest drukowana i wysyłana do naszych Partnerów biznesowych jako świąteczna firmowa kartka Carefleet.



Programy edukacyjne


Carefleet dostrzega potrzebę wdrażania nowoczesnych programów szkoleniowych, zwłaszcza dla specjalistów z branży samochodowej. Współpraca ze Szkołą Bezpiecznej Jazdy zaowocowała stworzeniem projektu edukacyjnego dla firm zarządzających flotą samochodową pt. Safe Driving School – Carefleet.
Głównym celem szkolenia jest zwiększenie bezpieczeństwa w polskich flotach samochodowych poprzez praktyczną naukę m.in.:

  • Hamowania z systemem ABS

  • Pokonywania zakrętów

  • Posługiwania się hamulcem ręcznym

  • Zachowania w trudnych sytuacjach

Uczestnicy programu mogą sprawdzić się na płycie poślizgowej oraz przećwiczyć udzielanie pierwszej pomocy poszkodowanym      w wypadkach samochodowych.


Sport


Firma Carefleet, prowadzi biznes odpowiedzialny społecznie, aktywnie wspiera sportowe przedsięwzięcia dzieci i młodzieży.

Nawiązaliśmy współpracę z Zespołem Szkół Mistrzostwa Sportowego , żeby wspomóc przyszłych mistrzów sportu. Dotychczas firma Carefleet zaangażowała się w następujące przedsięwzięcia: 

  • Regularne wsparcie finansowe dla grupy gimnazjalistów trenujących narciarstwo

  • Wyposażyliśmy nastoletnich sportowców   w wygodną odzież i obuwie sportowe

  • Od września 2012 roku sponsorować będziemy obiady dla uczniów szkoły


Zdrowie i bezpieczeństwo


Firma Carefleet, w ramach działań z zakresu biznesu odpowiedzialnego społecznie finansuje również nietypowe przedsięwzięcia.

Warto wymienić tutaj choćby wsparcie dla Wrocławskiej Grupy Ratownictwa Medycznego PCK, dzięki któremu jednostka mogła uczestniczyć w nowoczesnych ćwiczeniach systemu reagowania kryzysowego „Epifaktor 2011”.
Program ten przygotowało Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Ochotnicy z Wrocławskiej Grupy Ratowniczej dzięki wsparciu Carefleet mogli szkolić się w towarzystwie m.in. jednostki medycznej Gwardii Narodowej Stanów Zjednoczonych oraz oddziałów Polskiej Agencji Atomistyki.