Strefa użytkownika to poradnik opracowany dla kierowców, w którym odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania dotyczące aspektów codziennego użytkowania aut finansowanych i zarządzanych przez Carefleet.
Stosowanie się do naszych zasad pozwoli na poruszanie się sprawnym i prawidłowo przygotowanym do ruchu pojazdem.
O czym pamiętać przy zwrocie pojazdu?
Odbiór nowego samochodu jest bardzo miłym wydarzeniem. Przekazywane wówczas informacje są bardzo istotne dla bezpiecznego użytkowania pojazdu.
Serwis ogumienia w Carefleet oferuje:Sezonową wymianę opon, wymianę lub naprawę uszkodzonej opon, wymianę opon zużytych, przechowywanie opon.
Stosowanie się do naszych zasad pozwoli na poruszanie się sprawnym i prawidłowo przygotowanym do ruchu pojazdem.
W przypadku wystąpienia szkody należy: Na miejscu zdarzenia sporządzić oświadczenie sprawcy. Oryginał oświadczenia należy przekazać poszkodowanemu …
Jakie dokumenty powinienem posiadać wyjeżdżając autem służbowym za granicę i w jaki sposób mogę je uzyskać?
Usługa Carefleet Assistance przysługuje użytkownikowi pojazdu w sytuacji, gdy dalsze poruszanie się samochodem nie jest możliwe.
Jak przygotować się do podróży? Jak podróżować bezpiecznie?Jakie są główne zasady ekonomicznej jazdy? Co robić gdy wystąpi aquaplaning (poślizg hydrodynamiczny)?
Do wymiany Twojego samochodu służbowego pozostało mniej niż 2 miesiące? Napisz do nas, aby dowiedzieć się, za jaką cenę możesz go odkupić!
Wszystkie mandaty naszych Klientów są kierowane bezpośrednio do Carefleet. Przekazujemy Twoje dane do odpowiednich organów. Możesz również spodziewać się kontaktu ze strony opiekuna floty w Twojej firmie.
Karta paliwowa zostanie przekazana użytkownikowi w ciągu 10 dni roboczych od dnia rejestracji, zgodnie z ustaleniami pomiędzy Carefleet S.A., a usługobiorcą.